Wednesday, March 25, 2015

Restoren Original Kayu Nasi Kandar

Alhamdulillah.. rezeki.. 

Malam tu kami makan Nasi Kandar di

Restoren Original Kayu Nasi Kandar. 

Betul-betul dekat dengan Vistana Hotel tu.. 
Turun je hotel.. sebelah kanan jalan ada restoren ni.. 
Mmg ramai orang kat sini. beratur jugak. :)
Ni bahagian perut aku.. 
Aku ambil sotong kari dan telo ikan goreng. 

Festime sebenarnya makan telo ikan goreng kat nasi kandar ni.
X tau pun kewujudannya. hehehehe
Kesiannnnnnn.. 

Not bad.. sedappp jugak. 
Ada yang cakap jangan missed amik ayam kicap dia tu.. 
Tp aku tak amik pun..  
Additional ada kari kepala ikan. perghhhhhh.. melekat ok kari dia.. 
Lembut isi ikan dia tu.. sedappp. 
Sebagai penutup makan malam yang ditaja tu.. 
Kami dihidangkan Roti Tisu super duper panjang ni.. 
Sepanjang 3 pinggan makan kat situ... 

Pada yang menginap kat Vistana Pulau Pinang ni.. 
Yang bagusnya.. kedai makan dekat.. ada Zawara juga. hehehe

Betul-betul lot kedai bersebelahan hotel. jengah dari hotel pun dah nampak.
Jadi lepas kami dinner malam tu. Otw balik ke hotel.. 
Jalan kaki je pun.. mmg lalu la dekat Butik Zawara ni..  
Fes time jugak masuk Zawara.. Zawara Penang plak tu..
Melaka cam takde sangat dah. hahahahah 
Aku masuk cuci mata je.. 
Semua cantik cantik.. shawal seme. 

Tp aku bukan pemakai tegar shawl.. bawal je aku pakai.

so, mmg tak beli pape pun dalam ni.. 
Cuci cuci mata je la.. 
At least bila org citer sal Zawara.. takde la aku rasa peghak sangat. muahahaha. 
Alhamdulillah.. kenyang kami malam tu.. tq pihak yang menaja. :)

No comments: